Toimitukset MioMao verkkokaupasta

Pakettisi toimitus

Yleisesti ottaen kaikki ennen klo 14:00 tehdyt tilaukset pyrimme laittamaan toimitukseen jo kuluvan päivän aikana. Verkkokauppamme tilaukset toimittaa Suomessa Posti ja toimitukset tehdään kotiovellesi postipakettina lähimpään postikonttoriin, tai SmartPost lokeroon noudettavaksi valintasi mukaan. Parhaimmillaan pakettisi voi siis saapua jo tilauksesta seuraavana päivänä!

Toimitusajan saat tietoosi tilauksesi toimitustavan valinnan yhteydessä, sillä toimitusaika vaihtelee riippuen toimitustavasta. Pääosin tilaukset toimitetaan kuitenkin noin 2-7 arkipäivän aikana

Ovelle-paketin valitessasi lähetti on sinuun yhteydessä ennen toimitusta sopiakseen toimitusajankohdan. HUOM: Ovelle paketti on saatavissa vain kuluttaja-asiakkaillemme.

Tilauksien seuranta

Tilaustanne voitte seurata miomao.fi:ssä kirjautumalla sähköpostiosoitteellasi, jonka annoit tilausvaiheessa. Tarkemman tilan toimituksenne etenemisestä saat Postin seurantakoodilla, jonka lähetämme sinulle sähköpostitse tilauksen yhteydessä. Seurantakoodilla voitte seurata tilausta osoitteessa www.posti.fi/lahetystenseuranta.

Toimituskulut

MioMao verkkokaupassa pätee Postin ilmoittaman hinnaston mukaiset toimitushinnat. Hinnoittelu perustuu paketin painoon, joten tilauksen kappalemääräsi noustessa myös kuljetuskustannukset kasvavat.

Toimituskulut lasketaan automaattisesti ostoskorissasi valitsemasi toimitustavan mukaisesti.

Palautukset ja palautusohjeet

Kuten kaikissa verkkokaupoissa, myös MioMao verkkokaupassa pätee Suomen lain mukainen 14 päivän etämyynnin peruutusoikeus. Kaikki asiakaspalautukset on tehtävä tuote siinä kunnossa, kun se on asiakkaalle luovutettu ja pakattuna huolellisesti kosteutta pitävään pakkaukseen.

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta joko SmartPost pakettiautomaattia käyttäen, tai postikonttorissa. Muistathan pakata lähetyksen huolellisesti ja liittää mukaan palautuslomakkeen täytettynä kokonaisuudessaan, tilausvahvistuksen, tai tilaustunnisteesi MioMao verkkokaupan ostoksestasi, jotta voimme käsitellä palautuksesi.

Palautettaessa kaikki tuotteet tulee olla huolellisesti pakattuina, käyttämättömiä, uudenveroisessa kunnossa ja laput kiinnitettyinä. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 3 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittämästi reklamaatio kuljetusyritykselle.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelinnumero). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta. Muistathan pakata lähetyksen huolellisesti ja liittää mukaan palautuslomakkeen täytettynä kokonaisuudessaan, tilausvahvistuksen, tai tilaustunnisteesi MioMao verkkokaupan ostoksestasi, jotta voimme käsitellä palautuksesi.

Palauttaminen postista

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Kirjoita palautuspaketin päälle palautustunnuksemme 642415.

Posti pystyy käsittelemään palautuksen pelkän palautustunnuksen perusteella.

Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on MioMao Clothing asiakaspalautus. Muistathan pakata lähetyksen huolellisesti ja liittää mukaan palautuslomakkeen täytettynä kokonaisuudessaan, tilausvahvistuksen, tai tilaustunnisteesi MioMao verkkokaupan ostoksestasi, jotta voimme käsitellä palautuksesi.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Kirjoita palautuspaketin päälle palautustunnuksemme 642415.

Posti pystyy käsittelemään palautuksen pelkän palautustunnuksen perusteella.

Muistathan pakata lähetyksen huolellisesti ja liittää mukaan palautuslomakkeen täytettynä kokonaisuudessaan, tilausvahvistuksen, tai tilaustunnisteesi MioMao verkkokaupan ostoksestasi, jotta voimme käsitellä palautuksesi.

HUOM: Emme suosittele tekemään palautuksia kirjelaatikon välityksellä, sillä MioMaon tuotteet ovat pääosin liian isokokoisia toimitettavaksi kirjelaatikossa. Tuotepalautuksien tekeminen kirjelaatikon välityksellä saattaa vahingoittaa tuotteita ja palautuksen yhteydessä tuotteen kunto on oltava uusi, tuotelaput kiinnitettynä.